متن از عرفان(وبلاگ قلب شیشه ای)

فـــرصت خـوبيه شب،‌ کـه بشينيم دعــا کــنيم

نـــــــيازا و نــــــــذراي نـــــــداده رو ادا کـــــنيم



هــــرچـي کـرديم و نکـرديم بنويسيمش يه جا

سه چهار روز ديگــه، يـه بـــار بهش نگـا کـنيم



دلامــــــون بــدجــور اسـيرِ عـصر آهـني شــدن

واســه زخــم ايــن غــريبي طلب شــفا کــنيم



نظرات شما عزیزان:

محمدامین اسدی
ساعت9:43---12 آبان 1390
وب جالبی داری به ماهم یه سری بزن خوش حال میشم

رضا
ساعت23:45---9 آبان 1390
چایت را تلخ بخور... وقتی شیرین هم... اسطوره ای است که می خواست با دو نفر بخوابد !!

مهران
ساعت17:57---9 آبان 1390
سلام
وب زیبایی داری
به منم سر بزن
با تبادل لینک موافقی؟؟؟؟
منتظرت هستم تو وبم


هادی حیدریان
ساعت17:30---9 آبان 1390
سلام خدمت بهارخانم


لوکس بلاگ عاشقانه ای داری قشنگ بود مخصوصا عکسهاش موفق باشی .


اگروقت داشتی سری به لوکس مابزن مرسی بایپاسخ:سلام آقای هادی شما ادرس وبلاگتون رو نزاشتین که جواب بدم و ممنونم از لطفتون


اهورا
ساعت2:11---9 آبان 1390
جوانی شمع ره کردم که جویم زندگانی را.

نجستم زندگانی را و گم کردم جوانی را.



سلام بهار.

جالب وبت ادرس وبتو از faceiran دنبال کردم. منم عضو شدم به نام ahora_21_teh



فدات فعلاپاسخ:مرسی که پیگیر بودین خوشحالم که سر زدین ممنونم


عرفان
ساعت20:53---8 آبان 1390
مرسی بهاره واقعا ممنونم ازت خوشحالم از مصاحبت با شما
نهایت تشکر از شما بخاطر گذاشتن این پست
خانم رسولی از شما سپاسگزار م


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
یک شنبه 8 آبان 1390برچسب:, | 8:17 بعد از ظهر | بهاره رسولی |